Aukro hlásí nárůst nákupů o 150 % po zrušení aktivačních kódů

Internetová aukční síň Aukro.cz v květnu opustila nutnost registrace s ověřením fyzické adresy prostřednictvím zaslání aktivačního kódu poštou, tedy alespoň pro nakupující. Interní statistiky po tomto kroku hlásí nárůst nákupů o 150 procent.

Samotný počet nově zaregistrovaných zákazníků, kteří ihned po registraci na Aukru provedli nákup, vzrostl o 67 %. Vyplývá to z čerstvých dat internetového portálu Aukro.cz.

Nutnost ověření aktivačním kódem i nadále zůstává pro uživatele, kteří chtějí na portálu také prodávat. „Na bezpečnosti nákupů na Aukru se tímto krokem však nic nezmění. S možností rychlých online plateb přes PayU je kupující při každé jednotlivé transakci automaticky ověřován prostřednictvím svého bankovního účtu,“ tvrdí o dalších dopadech změny Michaela Papežová, tisková mluvčí portálu Aukro.cz.

Exit mobile version