Avast uvedl na trh poprvé produkty pod značkou koupené AVG

Antivirová firma Avast uvedla poprvé na trh software pod značkou AVG. Produkty přicházejí na trh méně než 120 dní po akvizici společnosti AVG firmou Avast a kombinují to nejlepší z obou firem.
Nabídka zahrnuje základní bezplatný AVG AntiVirus Free, prémiovou verzi antiviru pro neomezený počet zařízení AVG Internet Security a také AVG TuneUp určený pro údržbu a čištění PC.

„Zkombinovali jsme způsoby detekce hrozeb AVG a Avastu a získali tak nesrovnatelný vhled do trendů mezi kyber útočníky. Například jsme zjistili, že objem útoků vyděračských programů jen mezi lety 2015 a 2016 vzrostl o 105 procent. A na základě našich dat očekáváme, že toto číslo se bude i nadále prudce navyšovat,“ uvedl generální ředitel Avastu Vince Steckler.

Uživatelé produktů AVG AntiVirus Free a AVG Internet Security nově získají technologii CyberCapture vyvinutou Avastem, která vyhledává škodlivé soubory. Nové verze chrání před viry a škodlivými programy, před útoky hackerů, zajišťují bezpečné procházení webu a emailů a chrání soukromá data. Inovované uživatelské rozhraní přichází s jednoduchou instalací, navigací a ovládáním programu z jednoho místa.

Český výrobce bezpečnostního softwaru Avast Software dokončil akvizici také původně české AVG loni v září. Vznikla tak firma se 400 milionů uživatelů a s předpokládanými tržbami 700 milionů dolarů.

Exit mobile version