Během Dnů dopravy zdarma utratili zákazníci téměř čtvrt miliardy

Vzhledem k tomu, že on-line nákupům léto příliš nepřeje, byla akce podle zapojených e-shopů úspěšná.
Během letní akce Dny dopravy zdarma, kdy 900 e-shopů odpustilo zákazníkům poštovné u objednávek nad 300 korun, lidé utratili celkem 245 milionů korun. Je to zhruba 2,5 krát méně než loni v předvánoční sezoně. Na dopravě zákazníci ušetřili přes 13 milionů korun. ČTK o tom informoval srovnávač cen Heureka.cz. Akce trvala tři dny a skončila ve středu o půlnoci.

Nejčastěji lidé nakupovali mobilní telefony, velké a malé spotřebiče do domácnosti, módní doplňky a také kola. „Oblíbeným sortimentem byly také módní doplňky nebo hračky, hodně se nakupovalo také veškeré vybavení pro cyklisty – od jízdních kol po doplňky a vybavení,“ uvedl ředitel zákaznického centra Heureky Jan Kriegel.

Do akce se zapojily e-shopy jako Mall.cz, T.S Bohemia, Pilulka, Kasa.cz nebo Okay Elektro. „Vzhledem k tomu, že on-line nákupům obecně léto příliš nepřeje, dopadla akce dobře. Možnost nakoupit v ověřených e-shopech s nulovou dopravou zákazníci využili,“ dodal Kriegel.

Dosud se Dny dopravy zdarma konaly pravidelně před Vánocemi. Loni před Vánocemi dosáhl obrat e-shopů zapojených do této akce 593 milionů korun a zákazníci uskutečnili 427.400 objednávek, u nichž nemuseli platit poštovné.

Zapojené e-shopy chtějí odpuštěním poštovného motivovat zákazníky k vyšším útratám i v létě, kdy jsou prodeje nejnižší. Například Alza.cz, která se akce neúčastní, spustila letní výprodej Black Friday.

Exit mobile version