Brněnská Simplity chce přijmout 50 lidí a otevřít pobočku v USA

Brněnská společnost Simplity, která se zaměřuje na analýzu dat, datové sklady a správu firemních informací, plánuje letos rozšířit počet zaměstnanců ze 100 na více než 150. Pracuje pro zákazníky ve většině zemí Evropské unie, získala zákazníka v Singapuru a během půl roku chce otevřít pobočku v USA, uvedl majitel Petr Mahdalíček.
USA je letos hlavním cílem. „Pracujeme na vývoji zcela nového produktu analýzy klientských dat, který bychom chtěli právě za mořem nabídnout tamním firmám. Věříme, že nám jako reference pomůže dosavadní práce pro Home Credit US a čtvrtého největšího amerického operátora Sprint,“ uvedl Mahdalíček. Již dříve firma otevřela pobočku v Rakousku a naposledy v Rumunsku.

Loni se firma rozšířila o 30 nových zaměstnanců. K náboru využívá partnerskou společnost Iconity, kterou taktéž vlastní Mahdalíček. I v době, kdy v Brně poptávka po odbornících na informační technologie převyšuje nabídku kvalifikovaných lidí, se jí daří ke změně zaměstnavatele měsíčně přesvědčit čtyři lidi.

Simplity vznikla v roce 2010. Předloni se stala vítězem žebříčku Technology Fast 50 o nejrychleji rostoucí technologickou firmu v regionu střední a jihovýchodní Evropy. Loni firma vykázala obrat 3,5 milionu eur (95 milionů Kč).

Exit mobile version