Češi utratili před Vánoci na slevových serverech miliardu

Přes ozývající se hlasy o vyčerpanosti trhu slevových serverů mají zřejmě stále co říci, jen během adventního období pokořily slevové portály magickou hranici miliardy korun v celkových tržbách. Ve srovnání s minulým rokem lákalo zejména zvýhodněné dražší zboží, zájem přestává být naopak o služby.

Magická hranice jedné miliardy v tržbách padla 18. prosince, to je také datum, během kterého ještě obchodníci bývají ochotni garantovat včasné dodání zboží do Vánoc.

Změnou, kterou letošní Vánoce přinesly kromě prolomené hranice tržeb, je také orientace spíše na nákup zboží. „Je to zásadní rozdíl proti loňsku, kdy dominovaly zážitkové vouchery,“ komentuje David Antić z Asociace portálů hromadného nakupování.

Nejpopulárnější slevy se prodávaly v řádu tisíců. „Naší nejprodávanější slevou před Vánoci byl vstup do aquaparku, kterých jsme prodali 6500 kusů. Následoval doplněk stravy Maqui Berry, jehož jsme prodali 3500 kusů, a adventní výlet do Drážďan, který si zakoupilo 3500 zákazníků. Vyhledávaným vánočním dárkem byla také svítící želvička nebo značkový svetr Tommy Hilfiger, kterých jsme prodali shodně přes 2500 kusů,“ říká Tomáš Filip z portálu BerSlevu.cz.

Exit mobile version