Česká pošta po požáru datového centra obnovila on-line služby

O víkendu je otevřeno jenom několik desítek poboček, podle Pošty mohou ještě zítra přijít menší výpadky.
Všechny on-line služby na pobočkách i na webových stránkách České pošty již fungují. Pošta po sobotním požáru datového centra v pražské Olšanské ulici již obnovila jejich provoz. ČTK to dnes dopoledne sdělil mluvčí pošty Matyáš Vitík.

Dnes podle něj bude ještě pošta provoz testovat před startem silného provozu na začátku příštího týdne. O víkendu je otevřeno jenom několik desítek poboček. „Nevylučujeme ale, že budou menší výpadky, jak to budeme testovat,“ dodal Vitík.

Kvůli sobotnímu dopolednímu požáru datového centra v pražské Olšanské ulici České poště nefungovaly on-line služby a webové stránky. Otevřena byla hlavní pošta v Jindřišské ulici v Praze a pobočky v obchodních centrech. Škodu podle hasičů vyšetřovatel předběžně odhadl na 300.000 Kč.

Státní podnik Česká pošta spravuje 3200 poboček, což představuje jednu z nejhustších sítí v Evropě. Podnik zaměstnává zhruba 30.000 zaměstnanců a v roce 2017 mu klesl zisk o polovinu na 110 milionů korun.

Exit mobile version