Česká Safetica Technologies vstoupila na americký trh

Česká firma Safetica Technologies, která se zabývá zabezpečením proti ztrátě dat, vstoupila na severoamerický trh. Od otevření zastoupení v USA a Kanadě si vedle růstu počtu zákazníků slibuje větší zpětnou vazbu na své produkty, které bude možné upravovat klientům na míru. Firma to dnes uvedla v tiskové zprávě.
„Koncepce využívání nových technologií je v Severní Americe na daleko vyšší úrovni a poskytuje uživatelům mnohem více možností. Česká republika, potažmo většina Evropy, je v tomto ohledu spíše konzervativnější. Dalším důležitým faktorem je vyšší vymahatelnost práva ohledně úniku citlivých dat, která oproti Evropské unii je v USA podstatně sofistikovanější,“ uvedl výkonný ředitel Petr Žikeš.

Safetica poskytuje služby zabraňující zneužití a krádežím dat zákazníků ve více než 50 zemích světa. Má přes 300 firemních klientů, mezi zákazníky patří firmy jako BMW Invelt, Coca-Cola Sabco, Telekom Malaysia anebo Scanu Travel.

Podle údajů firmy si 87 procent pracovníků odnáší ze zaměstnání data společnosti. Průměrná částka, kterou stojí firmy jeden únik dat, je sedm milionů dolarů.

Největším akcionářem Safetiky je Ondřej Tomek. Firma naposledy na začátku letošního roku získala od investorů na rozvoj 1,5 milionu dolarů, tedy asi 37 milionů korun.

Tomek, spoluzakladatel portálu Centrum.cz, se zaměřuje na investice do rychle rostoucích, zejména technologických, společností v ČR a v Polsku. Investoval do takových firem, jako jsou například Audioteka, Mall.cz, Shoptet.cz, Kiwi.com, Exclusive Tours a Coober Investment.

Exit mobile version