Comcast pracuje na konkurenci YouTube

Společnost Comcast potvrdila, že pracuje na streamovací službě podobné YouTube a spustí ji na konci tohoto roku.

Informaci přinesl viceprezident Comcastu pro video Matt Strauss s tím, že nový portál bude na konci roku zpřístupněn na testování pouze omezenému množství uživatelů skrze samostatnou aplikaci v novém set-top boxu X1. Stejně jako YouTube, i Comcast umožní tvůrcům obsahu nahrávat vlastní videa, avšak namísto zaměřování se na uživatelská videa bude Comcast spíše chtít profesionální tvorbu. Strauss k tomu bohužel neuvedl nic podrobnějšího, takže není jasné, zda se uživatelé mohou těšit třeba na vybrané seriály.

Comcast nabídne tvůrcům obsahu řadu nástrojů, díky kterým budou moci na svých dílech vydělat včetně reklamy nebo transakčních poplatků. Zvažuje se také například to, že Comcast na svém portálu spustí televizní kanály v cizích jazycích, které nejsou na tradičních kabelových televizích v nabídce. Comcast nedávno koupil za 320 milionů dolarů společnost FreeWheel, která se zabývá reklamami v online videích. Na konkurenci YouTube pracuje podle dostupných informací i Yahoo.

Exit mobile version