ePoptávka.cz zavádí Centrum právní pomoci, podnětem byl prý náš článek

Největší a pravděpodobně také nejstarší český server, který se zaměřuje na zprostředkovávání poptávek mezi zadavateli a realizátory, oznámil na konec roku dvě produktové novinky. Poprvé také odhalil finanční výsledky, tedy alespoň na úrovni obratu.
ePoptávka.cz spustila dvě nové služby: Úspory, které představují vstup na trh srovnávačů komodit (jako je například elektřina a plyn) a Centrum právní pomoci. Zatímco první služba je určena především pro SMB segment, druhou nabídku využijí jak koncoví zákazníci, tak firmy, alespoň ty z řad realizátorů zakázek.

Služba podle Otto Kočího vznikla údajně přímo v reakci na náš komentář Jak snadno a rychle naletět na webu ePoptavka.cz, služba nabízí jednak samotnou pomoc při uzavírání smluvního vztahu a to oběma stranám a pokud se prokáže nedůvěryhodnost dodavatele, ePoptávka jej od nynějška nemilosrdně vyřadí u databáze. Na dotaz, v kolika případech tak skutečně učinila, odpověděl Kočí, že jde zatím sotva o jednotky procent.

Na tiskové konferenci druhý z jednatelů společnosti, Petr Valeš, prozradil také aktuální dosažený obrat společnosti, ten dělal za rok 2012 úctyhodných 106 milionů korun, který byl vygenerován 130 tisíci poptávek, náš dotaz po čistém zisku společnost komentovat odmítla. Společnost také dementovala zprávu o akvizici portálem Seznam.cz, o té se sice skutečně na podzim jednalo, společnosti ale podle Kočího nesdílejí firemní kulturu ani vize růstu.

Exit mobile version