E-shop Zoot umožňuje na svém webu prodej dalším firmám

Internetový obchod s módou a doplňky Zoot spustil on-line tržiště, ve kterém mohou své zboží prodávat další módní firmy. Budou tak mít možnost vyprodat produkty z jarní kolekce, které se kvůli zavřeným obchodům nahromadilo ve skladech. Firmy, které na Zootu vystaví své zboží, budou moci využít i výdejen e-shopu. Mezi prvními značkami, které Zoot využijí jako prodejní kanál, bude Under Armour, dále Pietro Filipi, Kara nebo Styx. Zoot o tom dnes informoval v tiskové zprávě.

O prodeji na svém webu Zoot jedná s desítkami českých módních firem. Kromě zmíněných na něm brzy bude třeba zboží z e-shopu Econea. E-shop Zoot v dubnu navštívilo 1,5 milionu uživatelů.

Zoot nabízí rovněž program financování skladových zásob ostatních módních firem, který by jim umožnil částečně pokrýt cash-flow potřeby provozu. „Tento program v první fázi finančně kryje Zoot z prostředků majoritního akcionáře, kterým je investiční skupina Natland, ale zároveň jej připravujeme do podoby bankovního produktu spolu s finanční institucí působící na českém trhu,“ uvedl výkonný ředitel Zootu Lukáš Uhl.

Partnerský prodej se za nouzového stavu osvědčil například Mall.cz. Aktuálně tvoří čtvrtinu všech objednávek v e-shopu. Od poloviny března se připojilo 300 obchodníků, celkem jich zde prodává přes 800. „Jen obchodníci, kteří se do programu připojili během března, prodali na Mallu za duben zboží za šest milionů korun. V květnu to již bude okolo deseti milionů,“ řekl ředitel Mall Partner Jakub Kováč.

Vlastníkem obchodu Zoot je společnost Company New, která je součásti investiční skupiny Natland. Byla největším věřitelem Zootu, který předloni nezvládl financování svého provozu a výrazně se zadlužil. Soud v březnu za souhlasu věřitelů schválil reorganizační plán e-shopu. Po jeho splnění bude dokončena reorganizace a ukončeno insolvenční řízení.

Exit mobile version