Effectix uvedl na trh nástroj pro zvýšení efektivity webů

Před nedávnem uvedl tuzemský poskytovatel efektivních řešení na internetu nový nástroj pro online marketing a prodej s názvem AvatarX. S touto aplikací mohou její uživatelé v reálném čase komunikovat s návštěvníky webu a tak sledovat a částečně ovlivňovat jejich chování.

Součástí je i jednoduchá metrika na vyhodnocení efektivity investic vložených do online podnikání. „Každý, kdo na internetu prezentuje ideu či zboží, naráží na palčivý obchodní problém. Tím je nemožnost působení na klienty v reálném čase a jejich motivování k obchodu. Většinou zákazníci své dotazy zasílají pasivně přes kontaktní formulář, zavolají na telefonní číslo anebo jednoduše vyřídí nákupní košík a bez zodpovězení aktuálních dotazů risknou koupi,“ říká David Bauckmann, technický ředitel Effectix.com.

Online chat AvatarX

Na trhu se nyní objevuje fenomén v podobě interaktivních nástrojů, které dokáží zrealizovat dialog mezi potenciálním návštěvníkem a zástupcem webové stránky či e-shopu. Lépe je tak motivují ke koupi zboží, vysvětlí dotazy a tím docílí lepší konverze při návštěvnosti.
V případě AvatarX se jedná o desktopovou aplikaci složenou z několika účinných nástrojů. Hlavním prvkem řešení je „online poradce“ na bázi online chat-komunikátoru. Nechybí vylepšený nástroj Effectix Analyzer, který měří a vyhodnocuje komunikaci. Samostatně jej uvedla firma Effectix.com na trh před dvěma lety a zaznamenala s ním takřka okamžitě značný úspěch. K obohacení stránek přispívá i tlačítko SocialLink, které dává lidem jednoduchým způsobem možnost, aby dali svůj hlas a doporučení stránce.

Všechny funkce AvatarX pracují samostatně a přinášejí rozdílná data. Celistvě však poskytují obraz o návštěvnících webové stránky a jejich chování.

Exit mobile version