Facebook představí novou reklamní platformu

Facebook podle deníku Wall Street Journal představí novou reklamní platformu, která má zlepšit efektivnost jeho online reklam.

Nová platforma má být přepracovanou verzí Atlas Advertiser Suite, což je platforma určená pro správu reklam a provádění analytických měření, již Facebook minulý rok koupil od Microsoftu. Novinka má pomoci inzerentům na uživatele Facebooku reklamní sdělení efektivněji cílit. Inzerenti budou moci mimo jiné zcela novými nástroji měřit, kteří uživatelé viděli či klikli na reklamu, jež se objevila na Facebooku či v mobilní aplikaci. Nový produkt inzerentům také poskytne možnost nakoupit reklamu k zacílení uživatelů Facebooku na jiných webovách stránkách na internetu.

Facebook v současné době obhospodařuje 1,5 milionu inzerentů a poptávka po reklamách na největší sociální síti světa stále roste. Příjmy z mobilní reklamy vzrostly meziročně ve druhém čtvrtletí tohoto roku o 151 % a tvořily tak 62 % z celkových příjmů.

Exit mobile version