Ford chce do svých aut integrovat chatovací aplikace

Společnost Ford Motor jedná s firmou Tencet Holdings o integraci její populární chatovací aplikace, kterou používá přes půl miliardy lidí, do svých automobilů.

S informací přišla agentura Reuters, podle které se podobným směrem vydávají i konkurenční automobilky jako Daimler a Nissan. Tencent Holdings vlastní nejpoužívanější chatovací aplikaci v Číně s názvem WeChat, která má půl miliardy aktivních uživatelů měsíčně. „U našich zákazníků je po tom poptávka,“ uvedl David Huang z Fordu. „Lidé chtějí být neustále připojení, informovaní a zabavení, a to i když řídí.“ Ford proto nyní jedná s Tencentem o možnostech přizpůsobení jeho aplikace pro americké vozy.

Podle Huanga si Ford integraci WeChat do svých automobilů představuje tak, že by řidič mohl synchronizovat svůj telefon se softwarem automobilu a používat určité funkce WeChat, vybrané Tencentem a následně certifikované Fordem jako „bezpečné“, pomocí hlasových pokynů. Řada Číňanů používá bezplatné hlasové zprávy WeChat namísto telefonických hovorů, a to i při jízdě automobilem. Kromě Fordu, Daimleru a Nissanu podobně uvažují i další společnosti jako General Motors či Mercedes-Benz, které si jsou vědomy toho, že pro Číňany je více než vysoký výkon důležité to, aby měli ve svém automobilu nejnovější technologie.

Exit mobile version