Gartner: chytré hodinky se letos neuchytí

V rozporu s masivní reklamní kampaní výrobců jako je Samsung, dají podle analytiků spotřebitelé i letos o Vánocích přednost multimediálním tabletům nebo fitness náramkům a prodeje chytrých hodinek zůstanou slabé.
Chytré hodinky jsou jednou z kategorií tzv. nositelné elektroniky, nejde o úplnou novinku, první modely pro koncový trh známe z let 2006/07, kdy se ale na trhu příliš neuchytily. Paralelně dnes existuje skupina těchto zařízení, která jsou využívána především ve zdravotnictví a v oblasti fitness.

Výrobci se nyní pokoušejí oslovit širší spotřebitelský trh nabídkou dalších funkcí. Podle Gartneru chybí současné nabídce nejen cenová dostupnost či atraktivita designu, ale také zajímavé funkce, nebo aplikační ekosystém. Společnost odhaduje, že by se chytré hodinky a další oblekové doplňky propojené s mobilním zařízením mohly na trhu etablovat reálně nejdříve za dva roky. Smysl tato kombinace dává zejména v kombinaci doplněk a tablet.

Exit mobile version