Google koupil reklamní firmu mDialog, má pomoci lépe monetizovat videoobsah

Google oznámil novou akvizici z oblasti internetového marketingu. Firma kupuje poskytovatele reklamních technologií společnosti mDialog, ta má pomoci zkvalitnit službu DoubleClick.

Informace o hodnotě akvizice nebyly zveřejněny. „Společně chceme vydavatelům nabízet více způsobů jak vydělávat na videích na různých zařízeních,“ uvedla společnost v příspěvku na Google+ s tím, že bude pracovat spolu s týmem mDialog na zakomponování jeho technologie do produktové řady DoubleClick. Firma mDialog byla založena v roce 2006 a umožňuje skrze svou platformu Smart Stream Video vkládat reklamy do videí na různých zařízeních jako iPad, iPhone, Apple TV, Google TV, Roku, Xbox či Smart TV.

DoubleClick se tradičně zaměřuje na grafickou reklamu, avšak s tím, jak se online video reklamy stávají čím dál populárnějšími a inzerenti do nich investují více, než na televizi, snaží se nového trendu chopit i Google. Firma mDialog za dobu svého působení přilákala investory, kteří do ní vložili osm milionů dolarů – v rámci posledního kola financování vedeného fondem BlackBerry Partners se vybralo pět milionů dolarů.

Exit mobile version