Google testuje nové reklamy v Gmailu

Google začal na malém množství uživatelů Gmailu testovat novou formu reklamy, která v kolonce „Promo akce“ uvnitř webmailu zobrazuje reklamní maily.

Tato konkrétní forma reklamy se liší od toho, co bylo v Gmailu k vidění doposud, jelikož se objevuje přímo v inboxu uživatele. Dříve se reklamy objevovaly mimo inbox, většinou nahoře v uživatelském rozhraní. Podle portálu CNET nové reklamy nejen, že opravdu vypadají jako emaily, ale také se tak chovají. Jakmile na mail uživatel klikne, reklamní sdělení se otevře a uživateli je nabídnuta možnost přeposlat jej přátelům nebo kliknout na kolonku, že již takový mail nemá být znovu zasílán. Pod adresou odesílatele je pak napsáno „reklama“.

*“Namísto toho, aby se reklamy zobrazovaly nahoře v inboxu a uživatel je měl stále na očích, byly přesunuty na vhodnější místo uvnitř kategorie Promo akce. Navíc jsme zvýšili kvalitu těchto reklam tak, že se vám nezobrazí, pokud pro vás nebudou opravdu relevantní,“ *uvedl Google. Může se tak stát, že někdy ve své záložce Promo akce nebudete mít žádnou reklamu. Není zatím jasné, kdy se nové formy reklam dočkají všichni uživatelé Gmailu.

Exit mobile version