GoPro čelí tvrdé konkurenci, bude více investovat do reklamy

Společnost GoPro vykázala slabší příjmy za uplynulé čtvrtletí, než se očekávalo. A příliš růžově podle analytiků nevypadá ani budoucnost.

Poptávka po akčních kamerách mezi sportovními nadšenci klesá – nedávno vydané modely kamer GoPro neměly u uživatelů zdaleka takovou odezvu, jako v minulosti. A jak se shodují analytici, s tím, jak jsou kamery v mobilních telefonech čím dál lepší, bude poptávka po klasických kamerách upadat i nadále. GoPro proto plánuje zvýšit investice do marketingových kampaní, v nichž bude představovat hlavní výhody svých řešení.

„Společnost je na tom pořád dobře, poptávka po GoPro je stále silná, avšak přiznávám, že oblast marketingu jsme v druhém a třetím čtvrtletí podcenili,“ uvedl šéf GoPro Nicholas Woodman v rozhovoru pro CNBC. Podle analytiků je největším problémem cena – zákazníci v Americe, která je pro GoPro největším trhem, jednoduše nechtějí za akční kamerky platit tolik peněz. Například cenu kamery HERO4 muselo GoPro jen dva měsíce po jejím vydání v červenci snížit o sto dolarů.

Exit mobile version