HP se stalo českou a slovenskou jedničkou v prodejích PC

Společnost HP se stala jedničkou v prodejích v rámci klesajícího PC segmentu na lokálních trzích Česko a Slovensko. Vyplývá to z dat analytické organizace IDC za čtvrté čtvrtletí roku 2013.
Podle analytické zprávy IDC prodalo HP na českém trhu během čtvrtého čtvrtletí roku 2013 více než 80 tis. kusů osobních počítačů, což představuje 23,5% podíl na trhu. Svého nejbližšího konkurenta předčilo HP o 3%. Ještě výraznější je tržní náskok HP na slovenském trhu, kde mu patří 35,0 % a má tak náskok oproti druhému nejvýznamnějšímu hráči na trhu přibližně 11 %.

Nejúspěšnějším produktem z kategorie osobních počítačů se během čtvrtého čtvrtletí stal model HP Pavilion 15, který si v obchodu HPmarket koupilo přes 33 % zákazníků.

IDC ve svých studiích zkoumá trhy IT, hodnotí postavení jednotlivých hráčů, posuzuje obecné ekonomické i společenské faktory a interpretuje obecné trendy. Na základě výsledků podrobných analýz poskytuje praktická doporučení pro investiční rozhodování, strategické plánování, obchodní strategie, volbu technologií a marketingové aktivity.

Exit mobile version