IBM dokončila akvizici firmy DemandTec

International Business Machines oznámila úspěšné dokončení akvizice společnosti DemandTec. Tu nejstarší existující IT společnost na světovém trhu kupovala kvůli rozšíření své služby Smarter Commerce o cloudový software, který firmám poskytne možnost optimalizovat cenovou politiku a reklamní aktivity.

Nové logo kampaně Chytřejší planeta od IBM.

DemandTec také rozšíří portfolio společnosti IBM založené na modelu SaaS o další výhodná řešení poskytovaná za přístupový poplatek. Společnost s 350 zaměstnanci dosud fungovala jako dodavatel cloudového analytického softwaru, jenž pomáhá společnostem přizpůsobovat produktové portfolio a upravovat cenové a reklamní strategie v širokém kontextu komerčních aktivit (maloobchodní prodej a B2C). Na základě rychlé analýzy spotřebitelských trendů může například pracovník zodpovědný za řízení produktových kategorií ve společnosti dodávající spotřebitelské zboží vyjednat s maloobchodním prodejcem pružné nastavení cen a docílit tak vyššího a stabilnějšího odbytu.

Iniciativu Smarter Commerce představila IBM v březnu roku 2011. Společnostem v jejím rámci poskytuje software a služby, které pomáhají transformovat obchodní procesy tak, aby byly firmy na současném digitálním trhu schopny rychleji adekvátně reagovat na změny v zákaznické poptávce. Zpřístupněním těchto řešení přes cloud zajišťuje společnostem okamžitý přístup k informacím o zákaznících a zabezpečuje rychlou návratnost investic.

Akvizice byla dokončena 15. února a oznámena nyní, finanční podrobnosti nebyly zveřejněny.

Exit mobile version