IBM uvedla čtvrtou generaci kolaborativních nástrojů Connections

Velká modrá uvedla na trh v pořadí již čtvrtou verzi softwarové platformy pro firemní spolupráci IBM Connections. Platforma slučuje vyspělé analytické nástroje, monitorování dat v reálném čase a rychlejší sítě pro spolupráci uvnitř i vně firmy. Řešení je dostupné tradiční formou softwarové licence i prostřednictvím Cloudu.

Podle průzkumu IBM CEO Study [shrnutí studie, PDF] sociální platformy k propojení se zákazníky využívá jen 16 % dotázaných ředitelů. Během následujících pěti let by se však toto číslo mělo vyšplhat údajně až na 57 %. Nedávno realizovaná studie IBM, při níž bylo dotázáno 1 700 marketingových ředitelů, odhalila, že 82 % z nich plánuje v příštích třech až pěti letech využití sociálních médií navýšit.

Řešení IBM Connections integruje přehledy aktivit, údaje v kalendářích, wiki stránky, blogy, nové funkce e-mailu a navíc uživateli vyznačuje data relevantní pro jeho práci. Podporuje okamžitou spolupráci pomocí jediného kliknutí a také budování bezpečných sociálních komunit uvnitř i vně organizace. Pomáhá tak upevňovat loajalitu zákazníků a zlepšit obchodní výsledky. Nová funkce e-mailu v rámci platformy IBM Connections umožňuje zjednodušený přístup do pracovní elektronické pošty v kontextu prostředí sociálních sítí.

Například úvodní stránka Connections nabízí jednotné prostředí, kde mohou uživatelé sledovat obsah a využívat materiál třetích stran prostřednictvím sociálního rozhraní, a to hned vedle firemního obsahu, včetně e-mailu a kalendáře. Propojení s novými zprávami – přehledy aktivit – umožňuje, aby zaměstnanci kteréhokoliv oddělení měli přehled o strukturovaných i nestrukturovaných informacích jako jsou příspěvky z Twitteru a Facebooku, informace o počasí, videa, logovací soubory, aplikace SAPu nebo dokumenty s elektronickým podpisem.

Exit mobile version