IDC: IBM počtvrté v řadě jedničkou v sociálním software

Velká modrá se zdá se velmi dobře etablovala na trhu s podnikovým sociálním softwarem, nebo se tam alespoň konkurence zase tak moc nežene, neboť má firma čtvrtým rokem v řadě největší podíl na celosvětovém trhu s podnikovým sociálním SW.

Informace vyplývá ze zprávy analytické agentury IDC. Firemní využití interních sociálních sítí i nadále výrazně stoupá. Podle IDC dosáhl v roce 2012 celosvětový trh s podnikovými sociálními sítěmi hodnoty jedné miliardy dolarů. To představuje 25% růst oproti roku 2011. S rostoucí poptávkou začínají společnosti využívat sociální software ve všech klíčových oblastech ‒ od marketingu po výzkum, od prodeje po lidské zdroje. Velkou výzvou je především nedostatečná schopnost zachytit a sdílet jedinečné znalosti každého zaměstnance a využít je pro rozvoj podnikání.

Software a služby IBM pro social business spojují výkonné sociální nástroje s analytickými, které firmám pomohou zapojit všechny klíčové zainteresované osoby, ať už jde o zaměstnance, zákazníky nebo partnery, a podpořit tak inovace a podnikání. Více než 60 % společností v žebříčku Fortune 100 využívá řešení IBM pro social business. Je mezi nimi také osm z deseti top maloobchodních prodejců a bank.

Podniková sociální platforma IBM Connections umožňuje okamžitou spolupráci pomocí jediného kliknutí a zároveň podporuje vytváření sociálních komunit interně i mimo organizaci. Connections tak firmám pomáhají zvýšit věrnost zákazníků a zlepšit obchodní výsledky. IBM Connections jsou k dispozici jak v tradičním licenčním modelu, tak formou SaaS v rámci IBM SmartCloud for Social Business.

Exit mobile version