IFS lídrem v oblasti řízení služeb v terénu

24. říjen 2017 10:13 0 komentářů

Výsledky Gartner Magic Quadrant 2017.

IFS, která je celosvětovým specialistou na podnikové aplikace, byla označena za lídra ve výzkumu Magic Quadrant společnosti Gartner z roku 2017 zaměřeném na řízení služeb v terénu. Ve zprávě společnosti Gartner byla společnost IFS uvedena jako lídr zásluhou své „schopnosti realizace“ a „úplnosti vize“. Na ose „schopnost realizace“ společnost IFS obsadila nejvyšší příčku.

„Řízení služeb v terénu je oblastí, které se ve společnosti IFS věnujeme s nadšením. Jsme přesvědčeni, že naše označení za lídra v tomto výzkumu Magic Quadrant již třetí rok po sobě a rovněž naše umístění na první příčce ve zprávě z roku 2017 díky naší schopnosti realizace dokládají, že naše tvrdá práce v oblasti vývoje produktů a 100% zaměření na naše odvětví se vyplácí,“ prohlásil Mark Brewer, globální oborový ředitel pro řízení služeb ve společnosti IFS. „Další posílení naší vedoucí pozice v oblasti FSM je důkazem, že jsme ve společnosti IFS odhodláni pomáhat našim zákazníkům zvyšovat ziskovost a diferenciaci jejich nabídky služeb a současně zlepšovat služby poskytované jejich zákazníkům. Společnost IFS bude i nadále investovat do své nabídky v oblasti FSM a rozvíjet ji, z čehož budou naši zákazníci profitovat.“

Společnost IFS uskutečnila v minulém roce několik klíčových iniciativ s cílem maximalizovat hodnotu naší nabídky v oblasti řízení služeb v terénu. Mezi tyto iniciativy patří:

Akvizice společností poskytujících služby, Field Service Management, mplsystems a WorkWave, které výrazně posílily nabídku služeb a kompetentnost v celosvětovém měřítku

Spuštění řešení Field Service Management s podporou IoT, IFS FSM 5.7, s inteligentními funkcemi pro řízení služeb v terénu a vylepšeným uživatelským prostředím.

Pokračování v rozvíjení nabídky řešení IFS FSM za účelem podpory našich klíčových procesů v rámci odvětví a zvýšených potřeb v oblasti mobility, od specifických vertikálních činností a pracovních postupů až po implementační šablony a školicí dokumentaci. Investování do nových technologií zvyšujících produktivitu, efektivitu a návratnost investic našich zákazníků a zároveň zlepšujících jejich nabídku služeb.

Mezi zákazníky využívající řešení IFS Field Service Management patří také společnosti Auto Windscreens, Cubic Transportation Systems, Kyocera, Polygon, Eickhoff, Makino a Sartorius. Ve svém výzkumu Magic Quadrant zaměřeném na řízení služeb v terénu, který byl publikován v září 2017, společnost Gartner odhaduje, že tržby ze softwaru pro FSM nabízeného jako balík aplikací dosáhly za období 12 měsíců končící v březnu 2017 hodnoty 2,07 miliardy dolarů (což je od roku 2016 nárůst přibližně o 21 %). Do této částky jsou zahrnuty také příjmy z údržby a servisu.

Podle zprávy společnosti Gartner „lídři prokazují převratnou vizi toho, jak může technologie pomoci profesionálům v oblasti služeb dosáhnout obchodních cílů. Lídři jsou schopni naplňovat svou vizi prostřednictvím produktů, služeb, ekosystémů a stabilních obchodních výsledků v podobě příjmů a zisků. Kromě toho mají také nové spolehlivé reference z mnoha geografických oblastí a průmyslových odvětví. Lídrům se podařilo úspěšně navázat spolupráci s významnými zákazníky v Severní Americe, regionu EMEA a Asii/Tichomoří napříč celou řadou průmyslových odvětví. Důkazem jsou úspěšně realizované projekty u více než 2 000 uživatelů. Tito uživatelé nyní mají nativní modul pro komplexní plánování škálovatelný pro tisíce techniků, výkonné a inovativní technologické nástroje pro řízení služeb (jako je např. podpora IoT, sociální spolupráce, strojové učení a chatboti); pokrytí v rámci všech šesti kategorií FSM – přímo nebo prostřednictvím certifikovaných partnerů; mnoho úspěšných integrací do různých záznamových systémů (zejména systémů ERP a CRM) od různých poskytovatelů; a různá nasazení ve víceklientských modelech nasazení. Ostatní poskytovatelé se poměřují s lídry a napodobují jejich strategie a taktiky. Lídři prokazují své tržní postavení podle počtu zákazníků a ovlivňují trendy na trhu v rámci všech kritérií, podle kterých jsou hodnoceni. Uživatelé softwaru nabízeného lídry vnímají, že oproti ostatním ve svém průmyslovém odvětví získávají konkurenční výhodu.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Když obrázek není tím, čím se zdá být

Pavel Houser , 10. listopad 2018 06:30

Problematika falešných zpráva je dnes módní záležitostí. Následující výzkum se zaměřuje na jeden spe...

Více







RSS 

Zprávičky

Díky poptávce v Indii a v Evropě je Xiaomi za čtvrtletí v zisku

ČTK , 20. listopad 2018 09:00

Po vstupu na burzu firma hlásí výsledky hospodaření teprve podruhé. Z IPO získala 4,72 miliardy dola...

Více 0 komentářů

Apple snížil výrobní objednávky nových iPhonů

ČTK , 20. listopad 2018 08:00

Apple před několika týdny šokoval investory, když snížil odhad prodeje....

Více 0 komentářů

Veeam v Česku vytvoří 500 nových pracovních míst

Pavel Houser , 19. listopad 2018 16:33

Firma investuje 3,39 miliard korun do svého hlavního centra pro výzkum a vývoj v Praze....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Před Vánoci vzroste počet karetních transakcí až o čtvrtinu

ČTK , 19. listopad 2018 12:07

Před Vánoci lidé více využívají karty místo ostatních forem plateb....

Více 0 komentářů

Apple a Samsung vs. banky

ČTK , 19. listopad 2018 08:00

Švýcarsko vyšetřuje domácí banky kvůli bojkotu platebních systémů....

Více 0 komentářů

Rovio zvyšuje zisk, potřebuje ale nové hry

ČTK , 18. listopad 2018 08:00

Letos v únoru cena akcií firmy klesla o 50 % pod cenu stanovenou pro primární nabídku akcií....

Více 0 komentářů

Podle Check Pointu malware těžící kryptoměny dominuje dál

Pavel Houser , 17. listopad 2018 08:00

Objevena byla rozsáhlá kampaň šířící RAT malware FlawedAmmyy....

Více 0 komentářů