Internetové nákupy mají letos vyvrcholit dvakrát

Letos mají proběhnout dva vrcholy internetových nákupů. První byl v pondělí 9. prosince, kdy nákupy zrealizovali zákazníci, kteří nakupují s předstihem, druhým má být pondělí 16. prosince, kdy k nákupům zasednou ti, co jsou zvyklí nakupovat na poslední chvíli, vyplývá to z predikcí českého internetového prodejce Kasa.cz.
Pondělí obecně je den, kdy k předvánočním online nákupům přistupuje nejvíce zákazníků. Nejvíce objednávek je pak realizováno vždy kolem 21. hodiny večer.

Internetový portál Kasa.cz v pondělí 9. 12. zaznamenal z týdne na týden nárůst návštěv o třetinu a tržeb o polovinu. V meziročním srovnání s loňským vrcholem online nákupů evidoval prodejce včera šestinový pokles návštěv, avšak téměř 10% nárůst tržeb.

Prodeje přitom konstantně rostou již zhruba měsíc, impulsem pro masivnější nákupy se stala intervence ČNB a s ní související pokles hodnoty české koruny vůči euru. „Silnější prodeje začaly opravdu bezprostředně po devalvaci. Zákazníci měli strach ze zdražování, a proto kupovali zboží, jehož pořízení třeba již delší dobu odkládali. Dobře se prodávaly především televizory a notebooky,“ uvedla Andrea Čižmářová, marketingová ředitelka Kasa.cz.

Jasným prodejním hitem letošních Vánoc jsou tablety a chytré mobilní telefony. Dobře se prodávají i holicí strojky. V prodejnách Kasahouse jsou populární i další produkty: v Praze například čtečky elektronických knih, v Brně presovače a v Ostravě kosmetika.

Exit mobile version