Inzerenti již testují reklamy na Apple Watch

Společnost TapSense tento týden na veletrhu CES představí službu, jejímž prostřednictvím lze kupovat reklamu na hodinkách Apple Watch. A to navzdory tomu, že samotné zařízení doposud není na trhu.

Služba TapSense umožní firmám podívat se vůbec poprvé na to, jaké možnosti pro reklamu nové hodinky od Apple poskytnou. Apple odmítlo komentovat použití svých hodinek inzerenty a oficiálně se CES nezúčastní. Avšak řada společností, které vytvářejí služby pro produkty Apple, na Consumer Electronics Show budout. Včetně těch, které pracují WatchKitem – nástrojem na vývoj aplikací pro Apple Watch, který Apple vydalo v listopadu 2014.

Firmy budou pomocí aplikací na hodinkách například moci uživatele, kteří půjdou kolem jejich obchodů, upozorňovat na speciální akce. Pokud pak uživatel třeba bude používat na hodinkách aplikaci určenou k monitorování hustoty provozu na silnici, může inzerent v rámci aplikace nabídnout službu zabývající se sdílením vozidel. Je tak vidět, že Apple Watch inzerentům nabídnou nespočet možností. Problémem však bude vybalancovat reklamu tak, aby uživatele neobtěžovala. Pokud se smartwatch totiž změní v krabičku plnou spamu, lidé je jednoduše mohou přestat nosit.

Exit mobile version