IT infrastruktura pro olympiádu má být kompletně cloudová

Společnost Atos oznámila, že Zimní olympijské hry 2018 konané v jihokorejském Pchjongčchangu budou zprostředkovány výhradně s využitím cloudu.
Všechny IT aplikace mající pro hry zásadní význam – včetně aplikace Olympic Diffusion System (ODS) pro rozesílání výsledků v reálném čase – budou spravovány vzdáleně a hostovány v cloudu. Implementace technologií probíhá dle harmonogramu a v současnosti se konají provozní testy.

Aby bylo možné splnit veškeré technické požadavky a zajistit prostřednictvím cloudu virtuální správu všech 12 sportovních komplexů, provádějí nyní týmy společnosti Atos provozní testy celého systému. Ještě před zahájením her, než začnou být médiím v reálném čase poskytovány výsledky (za 0,3 sekundy) ze všech 15 disciplín a 102 závodů a zápasů, proběhne 100 000 testovacích hodin. Veškeré systémy jsou testovány vzdáleně prostřednictvím platformy Atos Cloud.

Na dálku prováděná konfigurace pro hry v Pchjongčchangu v roce 2018 bude využita i při dalších nadcházejících olympijských a paralympijských hrách, které se budou konat v Asii – při Olympijských hrách v Tokiu v roce 2020 a Zimních olympijských hrách v Pekingu v roce 2022.

Už na olypiádě Rio 2016 byly u klíčových funkcí, jakými jsou akreditace a systémy pro dobrovolníky, využity služby cloudu.

Exit mobile version