Kasa.cz redesignovala web

Web internetového prodejce Kasa.cz, který patří co do velikosti do první trojky mezi českými e-shopy, inovoval vnitřní strukturu a změnil design. Zákazníkům slibuje nové rozvržení lepší orientaci v nákupu.

Nový web Kasa.cz

„ Každá sekce je členěna podle velikosti a použití zboží, díky čemuž se zákazník v nabídce lehce zorientuje. K jednodušší navigaci a výběru z nabídky zboží přispívá i zdvojnásobené zobrazení základních sekcí,“komentuje Jitka Součková, tisková mluvčí obchodu.

Změn doznaly také informace o produktech, v detailu produktu nakupující nově naleznou odkazy na příslušné servisy a na české a slovenské návody (příp. i na návody v jiných jazycích). Nové stránky nabízejí i přehledné a graficky i znázorněné porovnání produktů stejné kategorie.

Integrace se skladovým systémem přinesla přesnou informaci v reálném čase o počtu dostupných kusů v jednotlivých prodejnách Kasahouse nebo v centrálním skladu.

Kasa plánuje v dohledné době také zprovoznění mobilní verze a rozšíření možností on-line plateb. „Věřím, že s novým designem a přehlednější strukturou našich webových stránek, stejně jako s novou nabídkou služeb, k nimž nově patří například vyhledání nejbližšího autorizovaného servisu, ulehčíme nakupování současným i budoucím zákazníkům,“ dodala Součková.

Exit mobile version