Lenovo za Q1 opět jedničkou mezi PC prodejci na českém trhu

Čínské Lenovo obsadilo v prvním čtvrtletí letošního roku pozici jedničky na českém trhu, vyplývá to z nejnovějších výsledků zveřejněných analytickou a poradenskou společností IDC.
První příčku si drží v segmentu přenosných počítačů, kde společnost zaznamenala téměř 45% nárůst oproti předchozímu roku. Své postavení upevňuje také v kategorii stolních počítačů, kde mezi sedmi největšími dodavateli vykázala nejvyšší meziroční nárůst.

„Z aktuálních výsledků o vývoji českého trhu je patrné, že produkty naší společnosti oslovují čím dál více uživatelů. V meziročním srovnání jsme v prvním čtvrtletí letošního roku dosáhli téměř 70% nárůstu a navíc se nám i nadále daří držet se na předních příčkách, a to v kategorii přenosných i stolních počítačů,“ uvádí Petr Toman, generální ředitel Lenovo Česká republika.

Lenovo navazuje na úspěšné prodeje přenosných počítačů z loňského roku. V prvním čtvrtletí zaznamenalo téměř 45% nárůst, a tak se může pyšnit čtvrtinovým podílem na českém trhu. Na tomto úspěchu se velkou měrou podílí především konvertibilní zařízení, jako je Lenovo Yoga a Lenovo Flex, firemní zákazníci ale stále upřednostňují spíše notebooky značky ThinkPad.
V kategorii stolních počítačů se Lenovo může pochlubit téměř dvacetiprocentním podílem na českém trhu, který je ve srovnání s loňským rokem více než dvakrát vyšší.

Exit mobile version