Lenovo se v ČR stalo jedničkou v prodejích PC

Čínská společnost Lenovo se poprvé v historii stala jedničkou v prodejích osobních počítačů na českém počítačovém trhu.

Lenovo roste nejvíce v segmentu přenosných počítačů, kde obsadilo první příčku s více než 30% podílem na trhu, každý třetí prodaný notebook je tak značky Lenovo. Firma v tomto segmentu zaznamenala 46% meziroční nárůst, a to i přesto, že trh s notebooky celkově poklesl o 14,8 %.

„Máme radost, že se nám podařilo dosáhnout jak na pozici světové jedničky, tak té české, a že se nám i přes nepříznivou situaci na počítačovém trhu, který u nás poklesl o necelých 7 %, daří udržet stabilní postavení. Dosažení vedoucí pozice je pro nás důležitým historickým milníkem,“ prohlašuje Petr Toman, generální ředitel společnosti Lenovo Česká republika. „Právě našim zákazníkům a samozřejmě i všem obchodním partnerům patří velké poděkování, protože bez nich bychom tohoto úspěchu nedosáhli,“ dodává dále.

Dobrými výsledky se Lenovo může pochlubit i v segmentu stolních počítačů, kam se řadí i populární kategorie All-in-One. Společnost získala téměř dvanáctiprocentní podíl na českém trhu a mezi prvními třemi největšími dodavateli dosáhla nejvyššího nárůstu (23,9 %). K tomu přispívá i fakt, že Lenovo nabízí na českém trhu nejširší portfolio All-in-One počítačů a že se mezi lidmi povědomí o existenci počítačů typu „vše v jednom“ neustále zvyšuje.

Exit mobile version