LG otevřela v Praze svoji vlajkovou prodejnu, nabídne prémiové produkty i B2B poradenské centrum

Společnost LG Electronics otevřela v pražské Galerii Harfa svoji značkovou prodejnu. Ta nabízí i exkluzivní produkty, které nejsou dostupné v běžné obchodní síti ani na internetu.

V showroomu je možné zakoupit všechny produkty z nabídky LG dostupné na českém trhu. Návštěvníci si mohou ve speciálním odhlučněném koutku vyzkoušet audio techniku, nechat se pohltit obrazem největší Ultra HD LG televize na českém trhu či si v klimatizačním centru nechat doporučit nejvhodnější chladící jednotku. To bude kromě B2B partnerů sloužit i spotřebitelům, kteří se mohou po domluvě přijít poradit.

„Zákazníkům chceme dopřát osobní zkušenost s našimi produkty. Všechny novinky značky budou uvedeny nejdříve v této prodejně,“ komentuje otevření prodejny Andrea De Sousa, marketingová manažerka LG Electronics.

Pro segment B2B i koncové zákazníky slouží showroom i jako konzultační centrum. Vyškolení pracovníci jsou připraveni pomoci s jakoukoli otázkou či požadavkem a předvést vybrané produkty v praxi. „Například v audio místnosti jsou k vyzkoušení Soundbary nebo domácí kina. Zákazník se zde může posadit a vybraný produkt si v klidu otestovat. Ví, co kupuje a co může od nové elektroniky čekat,“ vysvětluje De Sousa. „Časem by měla být návštěvníkům k dispozici také řada doplňkových služeb, jako jsou třeba doprava nebo instalace produktů přímo v jejich domácnosti,“ dodává.

V největší tuzemské značkové prodejně LG jsou dostupné různorodé produkty, od bílé techniky, přes monitory a prémiové televize, až po mobilní telefony a klimatizační jednotky.

LG showroom se nachází ve zvýšeném přízemí nákupního centra Galerie Harfa v pražské Libni. Otevřen je každý den od 9.00 do 20.00.

Exit mobile version