Lidé prý mají o Apple Pay enormní zájem

Mobilní platební služba Apple jen během několika týdnů po svém vydání razantně změnila způsob, jakým Američané nakupují.

Mobilní platební systémy jako Google Wallet nebo Softcard jsou na trhy roky, avšak mezi uživateli stále příliš známé nejsou. O to překvapivější je podle některých analytiků zjištění, že služba Apple Pay od Apple se během několika týdnů v USA hojně rozšířila. Podle listu New York Times řada amerických obchodů zaznamenala „záplavy zákazníků“, kteří chtějí platit pomocí svých iPhonů. A i konkurence Apple si všimla, že uživatelé se od vydání Apple Pay o její produkty zajímají více, než dříve.

Řetězec Whole Food během tří týdnů pomocí Apple Pay zpracoval přes 150 000 transakcí. V McDonald´s je pak pomocí služby od Apple zpracována více než polovina všech mobilních plateb a u Walgreens se počet uživatelů, kteří chtějí využívat mobilní platby, od vydání Apple Pay zdvojnásobil. Podle analytiků za tím stojí síla značky Apple, ale také to, že Apple Pay je prostě velmi jednoduchý. Jak minulý týden v rozhovoru pro Wall Street Journal podotkl Tim Cook, Apple je u mobilních plateb teprve na začátku a musí k zapojení do svého systému přesvědčit ještě řadu bank a firem.

Exit mobile version