MasterCard spustil platformu pro bezpečné nákupy z mobilních aplikací

Společnost MasterCard dnes na světovém mobilním kongresu představila platformu MasterPass In-App, nabízenou v rámci digitální služby MasterPass. Ta umožní bezpečné nákupy z prostředí mobilní aplikace nahrané v telefonu.
Hlavní přínos spočívá v tom, že odstraňuje nutnost předávat důvěrné informace z platební karty mezi různými mobilními aplikacemi.

„MasterPass In-App představuje nejnovější nabídku společnosti MasterCard určenou pro specifické potřeby nového digitálního prostředí. Spotřebitelům nabízí jednoduchost a použitelnost pro všechny nákupní kanály a všechna zařízení a obchodníkům zase umožňuje oslovit nové spotřebitele způsoby, které dříve nebyly možné,“ uvedl Ed McLaughlin, vedoucí oddělení nových platebních metod společnosti MasterCard. „Zároveň vyvíjíme rámec, díky kterému budou platby s použitím zařízení s MasterPass minimálně stejně bezpečné jako jakékoliv jiné naše současné kartové transakce. To je důkaz, že u nás jdou inovace vždy ruku v ruce s nejvyšším stupněm zabezpečení.“

Využití uživateli různých elektronických zařízení k platbám rychle narůstá. Podle společnosti ABI Research dosáhnou v roce 2016 celkové tržby z mobilních aplikací včetně nákupů v aplikacích (tzv. in-app nákupy) 46 miliard dolarů, což je více než čtyřnásobek tržeb z roku 2011, které činily 8,5 miliardy dolarů.

MasterPass In-App bude k dispozici vývojářům a obchodníkům na začátku 2. čtvrtletí letošního roku. Služba vyžaduje rychlé a nekomplikované začlenění. K platformě MasterPass dosud úspěšně přistoupilo více než 30 tisíc obchodníků v Austrálii, Kanadě, Itálii, Velké Británii a Spojených státech.

Exit mobile version