mBank radikálně změní svůj internet banking

Stane se tak od února příštího roku v rámci širšího rebrandingu, který zasáhne všechny tři trhy – Česko, Slovensko a Polsko.
Nový design staví na „intuitivním“ ovládání, přibude ale také několik desítek nových funkcí a přehledů. Zákazníci mBank budou moci „okusit“ nové internetové bankovnictví od února 2014. Jako první jej začnou používat zákazníci, kteří sami požádají o přednostní přístup v současném internetovém bankovnictví.

„Naším cílem bylo navrhnout jednoduché, přehledné, funkční a uživatelsky přátelské internetové bankovnictví, které spojuje užitečné funkce s intuitivní navigací a svěžím, neotřelým designem,“ říká Michał Panowicz, výkonný ředitel projektu, a dodal: *„Vsadili jsme na inovativní technologická řešení, která v on-line bankovnictví nebyla dosud použita. Že to byl krok správným směrem a že mBank dnes stojí na špici v internetových bankovních inovacích, dokazuje řada mezinárodních ocenění, kterými se dnes Nová mBank může pochlubit.“ *

Zákazníci z druhé vlny (všichni ostatní) pak získají přístup do nového bankovnictví nejpozději v druhém kvartále 2014. Po přechodnou dobu bude zákazníkům umožněno využívat jak původní, tak i nové internetové bankovnictví mBank. Zákazníci budou o všech změnách i možnosti přístupu do nového internetového bankovnictví informováni standardními prostředky, které mBank ke komunikaci využívá. Tedy zprávami v internetovém bankovnictví, e-mailem a SMS.

Exit mobile version