mBank spouští nové internetové bankovnictví

Radikální změna rozhraní, o které jsme již informovali s předstihem v listopadu, se stala skutečností. Spolu s ním inovuje mBank i svůj firemní design, web a logo. Změny zasáhnou všechny tři trhy – Česko, Slovensko a Polsko.

Nový design staví na „intuitivním“ ovládání, přibylo ale také několik desítek nových funkcí a přehledů. Internetové bankovnictví opouští obvyklou tabulkovou formu. Místo toho ukáže, kolik má zákazník k dispozici peněz, a pomůže mu s nastavením rozpočtu do budoucnosti prostřednictvím barevných grafů. „Banky zaznamenávají data o každém účtu, o každém pohybu. My v mBank jsme tato data přetvořili v konkrétní, osobní informaci pro každého zákazníka o tom, jak své peníze používá a jak si finančně vede,” komentuje Roman Truhlář, generální ředitel mBank.

Autoři nového internetového bankovnictví se dle svých vlastních slov zaměřili na bezpečnost, jednoduchost, přehlednost, funkčnost i design. To může přinést uživatelům potíže s kompatibilitou zejména na starších strojích, neboť je zde hojně využíváno zejména technologie HTML. Zajímavou změnou je zjednodušený způsob vyhledávání plateb po vzoru fulltextového vyhledávače. Po zadání se výsledky zobrazují v reálném čase.

Ukázky nových aplikací:

mBank dnes zpřístupnila nové služby pro prvních 40 000 zákazníků, kteří o ně požádali v rámci předběžné registrace. V průběhu nejbližších týdnů bude nové internetové bankovnictví přístupné postupně více než 670 000 zákazníkům mBank v České a Slovenské republice. Ti budou mít možnost využívat jak nové, tak původní internetové bankovnictví až do konce dubna a budou mít tak čas si na nové prostředí zvyknout. Od 1. května budou všichni zákazníci mBank používat již jen nové internetové bankovnictví.

Exit mobile version