Meta kvůli snižování nákladů zvažuje prodej start-upu Kustomer

Společnost Meta Platforms zvažuje různé možnosti prodeje start-upu Kustomer, který se zabývá službami zákazníkům. Informoval o tom list The Wall Street Journal (WSJ). Mateřská společnost Facebooku softwarovou společnost získala v roce 2020 v rámci své strategie budování dalších nástrojů pro zákaznické služby uvnitř aplikací WhatsApp a Messenger. Podle tehdejších informací listu WSJ zaplatila jednu miliardu dolarů (22,2 miliardy Kč).

Mluvčí společnosti Meta v prohlášení uvedl, že firma se rozhodla zaměřit na nabídku komunikace mezi firmami a komunikace firem se zákazníky, což zahrnuje i možnost zpeněžit aplikace WhatsApp a Messenger. „V současné době zkoumáme strategické alternativy pro společnost Kustomer a v průběhu tohoto procesu budeme nadále podporovat produkt a zákaznickou základnu společnosti Kustomer,“ dodal.

Společnost Kustomer vytváří software, který podnikům umožňuje spravovat zprávy zákazníků z různých služeb na jednom centrálním panelu. Byla považována za ústřední prvek snahy společnosti Meta zpeněžit své aplikace pro zasílání zpráv.

Uzavření transakce se zpozdilo kvůli žalobě americké Federální obchodní komise (FTC). Od amerických regulačních úřadů dostala akvizice zelenou na začátku roku 2022.

Na počátku loňského roku povolila převzetí také Evropská komise. Mateřská společnost Facebooku přislíbila, že svým konkurentům poskytne po dobu deseti let bezplatný přístup ke svým kanálům pro zasílání zpráv.

Exit mobile version