Motorola chce uspět na čínském trhu

Společnost Motorola, kterou čínské Lenovo koupilo od Googlu za 2,9 miliardy dolarů, chce podle svého prezidenta tvrdě zaútočit na konkurenci na čínském trhu.

Akvizice Lenova, která byla dokončena před třemi měsíci, ukončila působení Googlu na trhu se spotřební elektronikou. Lenovo díky koupi Motoroly mohlo zacílit na zcela nový high-endový trh se smartphony, kde soutěží se Samsungem a Apple. „Čínský trh sám o sobě je obrovský a Motorola zde nemá žádný podíl, takže věříme, že zde opravdu uspějeme a přebereme zákazníky konkurenci,“ uvedl Rick Osterloh, prezident Motorola Mobility pro agenturu Reuters.

Na čínském trhu bude Motorola soutěžit s Apple, Samsungem a největším světovým výrobcem mainstreamových telefonů Xiaomi. Lenovo je již nyní dvojkou na čínském trhu se smartphony. „Naším cílem je mít globální produkty uzpůsobené pro lokální trhy,“ uvedl Osterloh z Motoroly s tím, že Motorola se bude držet v segmentu relativně high-endových produktů. Motorola údajně trh otestuje s produkty určenými pro Ameriku, avšak během 12-24 měsíců zde představí zařízení, která budou „více lokalizovaná“.

Exit mobile version