Na iTunes Radio poběží tři druhy reklam

Nová služba společnosti Apple s názvem iTunes Radio bude podle nových informací podporována audio, video a interaktivními reklamami

Očekává se, že Apple hudební službu iTunes Radio představenou v červnu na WWDC spustí již příští měsíc. Doposud se vědělo, že služba bude dostupná zcela zdarma s podporou reklam, avšak jaký typ reklam Apple použije a kolik jich bude se zatím nevědělo. Podle portálu AdAge, jenž odkazuje na dobře obeznámené zdroje, budou na iTunes Radio běžet tři druhy reklam. Uživatelům, kteří nemají iTunes Match, se každých 15 minut přehraje audio reklama a každou hodinu video reklama. Zajímavé je, že „video reklama se přehraje pouze těm uživatelům, kteří se s největší pravděpodobností dívají na své zařízení.“ To má služba rozpoznat podle toho, zda se uživatel dotýká displeje.

Třetí typ reklamy bude využívat celý displej iPhonu, iPadu, desktopu/laptopu či televizoru s Apple TV na němž jsou iTunes spuštěny a půjde o „interaktivní obchodní sdělení“. Zadavatelé reklamy budou zezačátku své upoutávky zobrazovat na všech platformách, od počátku příštího roku si však budou moci vybrat konkrétní zařízení, na něž reklamy zacílí. Cena reklamy se bude zvyšovat v závislosti na velikosti displeje – nejlevnější tak bude vysílat upoutávky na iPhonu a nejdražší přes Apple TV na televizoru. Apple již má pro reklamy nasmlouvané velké společnosti jako McDonald’s, Nissan, Pepsi a Procter & Gamble. Dvanáctiměsíční reklamní kampaň se podle AdAge prodává za „vyšší jednotky milionů dolarů až desítky milionů dolarů.“

Exit mobile version