Nejvíce v pracovní době nakupují Poláci, nejméně Slováci a Češi

Podle průzkumu původem českého, dnes již ale spíše středoevropského internetového obchodního odmu MALL.CZ, přes 50 % všech objednávek na Internetu učiní země z Visegradské čtyřky během pracovní doby. Nejméně pracovně disciplinovaní jsou přitom Poláci.

Kdo místo práce spíše brouzdá po internetových obchodech (Mall.cz).

Největší podíl objednávek odeslaných v pracovní době zaznamenal MALL.CZ v Polsku, a to téměř 73 %. Mezi 8. a 17. hodinou dále nejvíce objednávají Maďaři s 68% podílem na celkových objednávkách jednoho pracovního dne. Následují Slovinci s 65 % a Slováci s 60 %. Nejvzornějšími zaměstnanci jsou z tohoto pohledu čeští zákazníci, kteří se drží těsně pod hranicí šedesáti procent.

Zajímavý pohled nabízí rovněž křivka nákupů po jednotlivých hodinách. Češi a Slováci se v tomto ohledu chovají velmi podobně. Na Slovensku je nejsilnější hodinou celého dne ta mezi desátou a jedenáctou večerní, v Česku je to o hodinu dříve. Naopak Poláci, Maďaři a Slovinci objednávají shodně nejvíce v dopoledních hodinách mezi jedenáctou a dvanáctou.

Při porovnání jednotlivých dnů v týdnu se obyvatelé zemí Visegradské čtyřky a Slovinska chovají naprosto stejně. Nejvíce nakupují v pondělí.

Exit mobile version