Neotřelá komunikace Dial Telecomu: tváře místo čísel

Dial Telecom, český poskytovatel datových a hlasových služeb, přišel s inovativním způsobem propagace. Informace o společnosti a jejích výrobcích firma představuje ve čtyřech nových videích. Ty sázejí na jednoduchou a názornou formu a diváka nezahlcují v ICT oboru tolik oblíbenými čísly a technickými parametry.
Čtveřice videí je věnována představení společnosti a její historii, datovým službám pro maloobchod i velkoobchod a nechybí také klip, který shrnuje celé portfolio služeb Dial Telecomu.

Audiovizuální prezentace je určena zejména zákazníkům a posloužit má také jako základní přehled pro obchodními partnery.

IT a telekomunikacím vládnou zejména čísla a technické parametry, marketingovým materiálům zase pěkné obrázky. Videa se snaží dosáhnout jakéhosi rozumného kompromisu, nahrazují suchá data tvářemi Dial Telecomu a názorným vysvětlením, co která služba umí, pro koho je vhodná a jaké výhody zákazníkům nabídne.

Videa jsou upravena pro prezentaci na velkoplošných obrazovkách, projektorech i tabletech. Veřejnosti jsou pak v české a anglické verzi přístupná z firemního kanálu Dial Telecom na YouTube.

Exit mobile version