Nová služba Dell Premium Support Plus nabízí prediktivní rozpoznávání problémů

Automatizované funkce byly testovány a prověřeny na podnikovém trhu a Dell je nyní přináší i běžným spotřebitelům.

Nová služba nejvyšší úrovně Dell Premium Support Plus poskytuje podle Dellu laťku nejkomplexnější podporu, jaká je pro spotřebitelské a herní počítače dostupná.

Podpora Premium Support Plus rozvíjí funkce služby Dell Premium Support. Patří k nim nepřetržitá podpora po telefonu nebo služby u zákazníka navazující na vzdálenou diagnostiku či hardwarová a softwarová podpora. Služba využívá technologii Dell SupportAssist. Podle Dellu jde o první a zatím jedinou spotřebitelskou službou, která proaktivně vyhledává problémy, předvídá je dřív, než nastanou, automaticky odstraňuje viry a optimalizuje výkon spotřebitelských počítačů.

Služba také zahrnuje řadu dalších prvků, jako je oprava poškození vzniklého při nehodě. Automatizované proaktivní a prediktivní funkce byly testovány a prověřeny na podnikovém trhu a Dell je nyní přináší i běžným spotřebitelům.

Zákazníci si prostředí přizpůsobí – mohou vybírat mezi automatizovanou integrovanou podporou bez nutnosti někam volat a podporou na míru poskytovanou technikem, nebo zvolit kombinaci obou přístupů. Doba nutná k vyřešení problému se podle Dellu v porovnání s jinými nabídkami prémiových služeb zkracuje až o 88 % a počet potřebných kroků v procesu podpory až o 77 %. Služba je k dispozici u modelů Dell Inspiron, XPS a Alienware.

Exit mobile version