O nositelnou elektroniku je zájem, trh vzrostl o 200 %

Počet prodaných kusů tzv. nositelné elektroniky se během uplynulého čtvrtletí v meziročním srovnání zvýšil o téměř 200 %.

Jedničkou v prodeji nositelné elektroniky se stala společnost Fitbit, která ve třetím čtvrtletí prodala 4,7 milionů kusů chytrých náramků (ještě před rokem to bylo pouze 2,3 milionů kusů). I přesto však podíl Fitbitu na trhu meziročně poklesl o více než 10 % na 22,2 %. Na druhém místě skončila společnost Apple, která prodala 3,9 milionů kusů hodinek Apple Watch a držela tak 18,6 % trhu.

Třetí v řadě skončilo s 3,7 miliony prodanými kusy nositelné elektroniky čínské Xiaomi, které nyní ovládá 17,4 % trhu. Ještě před rokem přitom Xiaomi v tom samém období prodalo pouze 400 000 zařízení a drželo 5,7 % trhu. Na čtvrtém místě v prodeji nositelné elektroniky se dle statistik IDC umístila společnost Garmin a pátý skončil kolos BBK.

Exit mobile version