O2 chce motivovat neplatící kllienty, spouští akci čistý stůl

Společnost O2 spouští akci nazvanou Čistý stůl, ta umožní zákazníkům, včetně těch firemních, vyrovnat závazky po splatnosti bez penalizace. Pokud v období mezi 1.8. a 23.9. 2014 uhradí svá dlužná vyúčtování, operátor jim nebude účtovat úroky z prodlení ani náklady správního nebo soudního řízení.
Jednorázová iniciativa nabízí řešení rezidentním i firemním zákazníkům bez omezení výše dluhu v případě, že ještě neproběhlo pravomocné rozhodnutí.

„Jako jednička na telekomunikačním trhu si uvědomujeme naši společenskou odpovědnost. Jsou pro nás důležití všichni zákazníci, i ti, kteří mohou mít finanční nesnáze. Proto jsme připravili jednorázový program se symbolickým názvem Čistý stůl, který zákazníkům usnadní vyrovnat své závazky,“ říká Tomáš Budník, generální ředitel společnosti O2.

Operátor O2 v rámci programu spustil web www.cistystul.cz, na kterém současní i bývalí zákazníci najdou návod na ověření, že mají všechny závazky vyrovnané, a také postup v případě dluhu.

Exit mobile version