O2 spustilo svoji internetovou samoobsluhu také pro firmy

Internetová samoobsluha Moje O2 je nově k dispozici také pro zákazníky z řad podnikatelů a menších firem. Těm nabídne detailní informace o službách, seznam telefonních čísel, názvy tarifů a jejich parametry, přehled aktivních balíčků či datových služeb a také detailní elektronické vyúčtování.
Internetová samoobsluha operátora umožňuje ručně nastavit například roaming, internetové balíčky, hlasovou schránku apod. V průběhu následujících měsíců bude Moje O2 pro firmy postupně rozšiřováno o další funkcionality.

Měnit nastavení moje O2 mohou jak určení správci, tak sami zaměstnanci. Správci přitom mohou nastavit zaměstnancům šíři jejich uživatelských práv.

Internetová samoobsluha Moje O2 pro firmy je dispozici na www.mojeo2.cz/firma, kde je také možné se zaregistrovat a vytvořit účet.

Exit mobile version