O2 vytvořila nové divize pro komerci a operace

Telekomunikační firma O2 od ledna změnila svou organizační strukturu. Vytvořila Komerční divizi zodpovědnou za vztahy s rezidentními i firemními zákazníky a divizi Operations zastřešující provoz a rozvoj sítí a IT.
„Během posledních dvou let nastal zásadní obrat ve vývoji našeho hospodaření. Po letech jsme se vrátili k růstu klíčových finančních ukazatelů, který chceme udržet. Vytváříme nové úspěšné produkty, které přesahují oblast tradičních telekomunikací, a máme jasné strategické priority. Na základě těchto zkušeností tak nastává čas na další změnu, která nám umožní ještě rychleji reagovat na vývoj trhu a uvádět nové produkty,“ uvedl generální ředitel O2 Tomáš Budník.

Komerční divize bude zastřešovat veškeré prodejní kanály O2. Její součástí bude též jednotný marketing, marketingová komunikace a online, jednotný vývoj produktů i společné řízení procesů. Hlavním cílem této změny je především jednotná a efektivní tvorba produktů a sjednocení a zjednodušení zákaznických systémů. Divizi povede dosavadní ředitel divize Rezidentní zákazníci Jindřich Fremuth.

Divizi Operations bude řídit Marek Růžička, který měl dosud na starosti velké firemní klienty. Pod divizi bude spadat i technologická podpora zákazníků a rozvoj ve strategických oblastech jako je bezpečnost, doprava, chytrá města, internet věcí nebo cloud.

S reorganizací není podle mluvčí Lucie Pecháčkové spojené žádné masivní propouštění. Počet zaměstnanců firmy naopak narostl v souvislosti s převzetím franšízových prodejen a call center. Na konci září podnik zaměstnával 3639 lidí, což je o 700 více než na začátku roku.

Exit mobile version