Počet uživatelů online prodejce ShopRunner roste trojciferně

Startup ShopRunner, za nímž stojí čínská společnost Alibaba Group, v uplynulém roce více než zdvojnásobil počet svých zákazníků a doufá, že se mu to samé podaří i v tomto roce.

Pět let starý internetový obchod je někdy považován za konkurenci Amazonu. Jak však podotýká šéf ShopRunneru Scott Thompson, jeho firma chce být spíše online nákupním střediskem, které vystavuje různé značky, než Amazonem či eBay, jež se zaměřují hlavně na cenu. ShopRunner je jen jedním z řady startupů Alibaby, které se snaží útočit na dominantní postavení Amazonu na internetu. Již brzy Alibaba spustí například portál Jet, který bude mít opačnou filosofii než ShopRunner a zákazníky bude lákat především cenou.

ShopRunner, který má v současné době 2,4 milionu zákazníků, je jednou z mála amerických společností, která podporuje platby přes službu Alipay, díky níž mohou bez problémů za zboží od amerických prodejců platit čínští uživatelé. A to se samozřejmě líbí americkým prodejcům, jelikož tak mohou dosáhnout na jeden z největších světových trhů. Jak uvedl prezident Alipay Americas Jingming Li, například tržby společnosti iHerb, která prodává vitamíny a doplňky stravy, za prvních šest měsíců poté, co začala spolupracovat s ShopRunnerem, vzrostly o 693 %.

Exit mobile version