Oracle a LinkedIn chtějí zefektivnit generování leadů

Integrace produktů Oracle Marketing Cloud a LinkedIn Campaign Manager/Matched Audiences pro marketingové specialisty.
Produktová integrace mezi Oracle Marketing Cloud a LinkedIn Campaign Manager (nová funkce pro cílení v rámci nedávno oznámené služby LinkedIn Matched Audiences) má zefektivnit generování leadů, tj. kontaktů na lidi se zájmem o určitý produkt/službu. Zákazníci využívající platformu Oracle Marketing Cloud mohou díky propojení technologií využívat data o 467 milionech uživatelů LinkedIn.

Vyšší konverzní poměr (podíl oslovených potenciálních zákazníků a těch, kdo skutečně nakoupí) dnes vyžaduje personalizovanou zkušenost. Aktuální integrace se konkrétně týká služby Oracle Eloqua, což je součást platformy Oracle Marketing Cloud; zákazníci díky tomu mohou podle Oraclu přesněji personalizovat i ladit kampaně napříč různými komunikačními kanály.

Integrace umožňuje marketingovým specialistům také vylepšit strategie pro Account Based Marketing. Mohou získat informace o kupcích, které jim pomohou převést zákazníky z kolonky „neznámí“ do kategorie těch, o nichž mají k dispozici bližší informace. Díky tomu lze dále měnit cílení digitální reklamy, doplňovat profily zákazníků a zefektivnit inzerci na LinkedIn.

Exit mobile version