Oracle kupuje Moat, rozšiřuje cloud pro marketing

Technologie Moat se stanou součástí služeb Oracle Data Cloud.
Oracle oznamuje uzavření dohody o akvizici Moat, společnosti nabízející cloudové služby pro marketingové specialisty včetně souvisejících metrik.

Technologie Moat se stanou součástí služeb Oracle Data Cloud a příslušná data a jejich analýzy budou i nadále poskytovány vydavatelům médií a marketingovým specialistům. Služby Moat pomáhají propojit uživatele a vydavatele, zlepšují uživatelskou zkušenost z médií a na druhé straně i jejich obchodní výsledky.
Moat bude v rámci služeb Oracle Data Cloud dále působit jako nezávislá platforma poskytující metriky, analytiku a informace pro přední světové značky (včetně Nestle, Procter & Gamble a Unilever) i vydavatele (ESPN, Facebook, NBCUniversal, Snapchat, YouTube a další).

„Vítám Jonaha Goodharta, výkonného ředitele společnosti Moat, i všechny její zaměstnance v týmu Oracle Data Cloud,“ uvádí Eric Roza, senior viceprezident a ředitel divize Oracle Data Cloud. „Společnost Moat rostla za poslední rok o více než 100 %. Dokáže poskytovat svým zákazníkům analytické informace např. o tom, jaké informace se mohou dostat k zákazníkům a jakou část provozu médií vytváří roboti. Moat v oblasti reklamy spolupracuje s více než 600 vydavateli, firmami (značkami) i agenturami. Platforma Oracle Data Cloud může nyní díky akvizici Moat poskytovat komplexní řešení pro cílení i měření, a vylepšit tak účinnost prakticky všech reklamních kampaní v digitálním světě.“

Exit mobile version