Oracle představil svoji vizi veřejného cloudu a podnikovou sociální síť

Oracle v souvislosti s obří konferencí Oracle OpenWorld 2011 představil vlastní veřejný cloud s přístupem k middlewaru a aplikacím platformy Fusion a k databázi. Ellisonova společnost také odhalila informace o vlastní sociální síti pro podnikové prostředí.

Oracle Public Cloud je sadou integrovaných služeb, které poskytují samoobslužný přístup na bázi předplatného k řešením Oracle Fusion Applications, Oracle Fusion Middleware a Oracle Database. Správa aplikací, jejich hosting a podpora probíhá v režii Oracle.

Sada Oracle Public Cloud zahrnuje následující služby: Oracle Fusion Customer Relationship Management (CRM) Cloud, Oracle Fusion Human Capital Management (HCM) Cloud, Oracle Social Network, Oracle Java Cloud a Oracle Database Cloud.

Od konkurenčních veřejných cloudů by se měla služba odlišovat tím, že zákazníkům nabídne kompletní portfolio podnikových aplikací a technologických řešení. Nehrozí proto podle výrobce riziko fragmentace dat a obchodních procesů, k němuž dochází při použití více veřejných cloudů zároveň.

Uvedená platforma Oracle Social Network je sociální sítí určenou pro podnikové uživatele. Umožňuje jim spolupracovat jak v rámci firmy, tak i napříč firmami (například s dodavateli, partnery a zákazníky), sdílet informace, ale také lidi, s nimiž je výhodné spolupracovat, vůbec najít.
Platforma Oracle Social Network je schopna využívat dat z osobních profilů uživatelů na jiných sociálních sítí i ze systémů pro správu lidských zdrojů. Řešení sociální sítě je integrováno se sadou Oracle Fusion Applications.

V rámci systému je k dispozici řada nástrojů pro spolupráci, například osobní profily, skupiny, záznamy aktivit, aktualizace statutů, diskusní fóra, sdílení dokumentů, webové konference nebo instant messaging. Uživatelé si mohou své prostředí personalizovat. Každý uživatel i firma mají v rámci prostředí k dispozici vlastní virtualizovanou instanci, což zajišťuje potřebné soukromí a zabezpečení informací. Platforma Oracle Social Network by měla zvýšit produktivitu například prodejních a marketingových týmů, pracovníků z oblasti lidských zdrojů nebo projektových manažerů.

Exit mobile version