Pebble prodal přes milion kusů smartwatch

Společnost Pebble oznámila, že v prodeji svých chytrých hodinek vůbec poprvé překonala hranici jednoho milionu kusů.

Šéf Pebble Eric Migicovsky pro portál The Verge uvedl, že jeho společnost prodala miliónté hodinky 31. prosince 2014. Ještě v březnu minulého roku Pebble hlásil 400 000 prodaných hodinek. V září Pebble snížil cenu svých standardních chytrých hodinek na 99 dolarů a edice Steel nyní stojí 199 dolarů. I když chytré hodinky Pebble jsou poměrně populární, společnost čelí čím dál větší konkurenci od firem jako Motorola, Samsung, LG a Sony, které představily chytré hodinky s OS Android Wear. Microsoft na konci minulého roku vydal své hodinky Band a Apple bude se svými Apple Watch debutovat v dubnu.

Jak dodal Migicovsky, Pebble tento rok představí řadu nových produktů spolu s novou softwarovou platformou určenou pro své hodinky. Migicovsky neuvedl žádné podrobnosti a pouze řekl, že díky novému softwaru budou hodinky Pebble lépe rozeznatelné od konkurence. „Nové rozhraní našich hodinek nebude s tím stávajícím mít nic společného. Bude to úplná novinka,“ řekl Migicovsky. Standardní hodinky Pebble nabízejí fitnessové funkce, monitorování spánku a zobrazují upozornění ze smartphonu uživatele, zatímco Pebble Steel mají displej Gorilla Glass a nerezové tělo. Obě verze jsou kompatibilní s iOS a Androidem.

Exit mobile version