Premiéra „dne dopravy zdarma“ přinesla zvýšení obratu o 191 %

Od dvanácté hodiny polední v úterý až do stejného času ve středu probíhala pod záštitou srovnávače cen Heureka.cz obdoba anglosaského Freeshippingday, během kterého je možné ze zapojených e-shopů objednávat libovolné zboží, bez připočtených nákladů na jeho dopravu. V ČR se do akce zapojilo na 583 českých e-shopů, včetně velkých hráčů jako Alza, Kasa či T. S. Bohemia a zákazníci v nich uskutečnili 87 300 objednávek, což je trojnásobek oproti minulému týdnu.
Na dopravném měli zákazníci ušetřit 5,5 milionu korun, průměrná hodnota jedné objednávky byla 1 555 Kč. Pětinu objednávek lidé uskutečnili v Elektronice, dále objednávali nejvíce zboží ze segmentů Dům a zahrada a Filmy, knihy, hry. Celkem za 24 hodin, kdy akce trvala, lidé uskutečnili v zapojených e-shopech 87 300 objednávek. V zapojených obchodech lidé utratili 135,5 milionu korun.

„Úspěch akce výrazně předčil naše očekávání. Naše odhady počítaly s nárůstem objednávek v řádu desítek procent. Zvýšení počtu objednávek o 191 % určitě nikdo nečekal, je to fantastický výsledek,“ myslí si pořadatel akce Kamil Demuth z Heuréky.

Inspirací pro Den dopravy zdarma je Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech a letos bude probíhat už pátý ročník, který se stejně jako v minulých letech setkává s velkým zájmem e-shopů i samotných zákazníků. Do akce „Den dopravy zdarma“ se mohly zapojit pouze e-shopy, které mají certifikát Ověřeno zákazníky, mimo jiné tedy pouze e-shopy registrované v systému Heuréky.

Exit mobile version