Provozovatel call center Conectart koupil Simio působící v Polsku a SR

Největší tuzemský provozovatel kontaktních center Conectart koupil telemarketingovou společnost Simio, která působí v Polsku a na Slovensku. Conectart, který v Česku ve svých call centrech zaměstnává 1500 lidí, akvizicí získal v Polsku 150 operátorů a na Slovensku 100 lidí. Cena transakce se pohybuje ve vyšších stovkách tisíc eur. Firma to dnes oznámila v tiskové zprávě.

Firma sjednotila obchodní značku a propojila řídící strukturu napříč trhy. Výhledově se obě telemarketingové firmy zcela sloučí a budou zastřešeny značkou Conectart. Rebranding by měl být hotový do konce letošního roku a měl by se týkat jak webových stránek, tak i sociálních sítí či samotných provozoven.

„Naší dlouhodobou strategií je rozšiřování Conectartu v rámci středo a východoevropských zemí. Do Polska a na Slovensko se nám podařilo expandovat právě koupí společnosti Simio. Troufám si říct, že díky digitálním inovacím a využívání umělé inteligence přinášíme do těchto zemí know-how, které maximálně zefektivní fungování tamních call center. Polsko má čtyřikrát více obyvatel než Česká republika, očekáváme proto exponenciální růst zakázek,“ uvedl generální ředitel Conectartu Petr Studnička.

Polsko se v posledních letech stalo jednou z hlavních destinací pronájmu kontaktních služeb zahraničních klientů. V současnosti má země zhruba 200 fungujících call center, které zaměstnávají přibližně 300.000 pracovníků. Spolu s českým trhem se obrat call center v obou zemích podle odhadů analytiků pohybuje okolo jedné miliardy dolarů (zhruba 23,15 miliardy korun). Velikost globálního trhu kontaktních center dosáhla v roce 2020 přibližně 340 miliard dolarů (asi 7,9 bilionu korun).

Společnost Simio se zaměřuje zejména na klienty v telekomunikacích, energetice, bankovnictví a pojišťovnictví. Řadí se mezi ně například mobilní operátoři T-Mobile a O2, televizní stanice HBO, finanční společnost Allianz či Slovenská spořitelna. Původně slovenská firma vznikla roku 2008, zkušenosti má nicméně i z Česka a Polska.

Největší české call centrum Conectart vzniklo před deseti lety spojením společností Informační linky a Direct Communication. Mezi jeho klienty patří například Samsung, Vodafone, MND, Česká spořitelna, AmRest nebo SAZKAmobil. Od května 2020 patří do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital. V roce 2017 získala další kontaktní centrum Quality Brands.

Exit mobile version